Thursday, July 18, 2013

KEBAL API



ILMU KEBAL API

Assalamualaikum dan salam sejahtera,

saudara-saudari sekelian, Sebenarnya ilmu kebal ini ada bermacam-macam jenis dan ada beberapa amalan perlu kita lakukan untuk memiliki ilmu tersebut. Saya rasa semua orang pernah mendengar dimana nabi Ibrahim mempunyai kekebalan terhadap api tetapi pada zaman sekarang ini siapa yang percayakan perkara tersebut sesuatu yang tidak masuk akal fikiran manusia zaman sekarang. Sebenarnya ilmu kebal api amat mudah dilakukan dan amalannya juga mudah sekali hanya membaca doa nabi ibrahim beberapa kali.

Disini suka saya mengajarkan ilmu kebal ini dan boleh uji ilmu ini sendiri akan tetapi janganlah menunjuk-nunjuk kehebatan tetapi anda perlu ikut arahan dibawah:

1. Anda perlu yakin dan jangan takut
2. Nyalakan api rokok
3. Baca Doa Nabi Ibrahim seperti yang dibawah bacalah beberapa kali.


Bismillah hirahman nirahim
Kulnayana rukuni bardan wasalaman ala ibrahim.



4. Letakan api rokok pada tengah bahagian lidah.

Mungkin saudara-saudari boleh menyatakan air liur yang memadam api rokok tersebut maka cubalah pula dengan bara rokok yang tidak mudah terpadam saya cadangkan boleh guna api rokok jenis gudang garam atau curut jika mahu.

Insyallah lidah yang terkena api rokok tidak tidak akan terbakar. Selamat mencuba dan yakinlah Doa itu adalah senjata muknim yang paling ampuh.



No comments:

Post a Comment

Rahasia Menyingkap Ilmu Laduni

Menyingkap Rahasia Ilmu (Laduni) Rahasia ahli kitab yang mampu memindahkah kursi Ratu Bilkis sebagaimana di kisahkan Al qur an hingga ...